image

Συχνές ερωτήσεις

Τι κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;

·         Καλέστε τη φροντίδα ατυχήματος της ασφαλιστικής σας εταιρίας. Μπορείτε να καλέσετε και την τροχαία για την καταγραφή του συμβάντος.

·         Καταγράφει τις συνθήκες του ατυχήματος.

·         Φωτογραφίζει τα εμπλεκόμενα οχήματα.

·         Συντάσσει πρόχειρο σχεδιάγραμμα.

·         Συγκεντρώνει στοιχεία μαρτύρων.

(Σε περίπτωση που δεν καλέσετε τη φροντίδα ατυχήματος, φροντίστε να μιλήσετε με τον ασφαλιστή σας να συντάξει τη δήλωση ατυχήματος για να σταλεί στην ασφαλιστική σας εταιρία)

 Ποια είναι η διαδικασία με την episkevi-zimias.gr;

Μας καλείτε στο 801 700 78 25 ή στέλνετε κατευθείαν το όχημα στο συνεργείο μας. Το τμήμα ζημιών επικοινωνεί μαζί σας και σας ζητά κάποια στοιχεία προκειμένου να καλέσουμε ένα πραγματογνώμονα για λογαριασμό σας. Με την έγκριση της ασφαλιστικής εταιρίας ξεκινά η διαδικασία επισκευής. Εφόσον επιθυμείτε, σας παρέχουμε αυτοκίνητο αντικατάστασης.

Πώς ενημερώνομαι ότι το αυτοκίνητο μου είναι έτοιμο;

Η ομάδα εξυπηρέτησης, σας ενημερώνει μέσω sms ή και τηλεφωνικά για όλα τα στάδια της επισκευής του οχήματος σας. Την ημέρα που θα είναι έτοιμο επικοινωνούμε μαζί σας για να ορίσουμε ραντεβού που θα το παραλάβετε ασφαλές και σαν καινούργιο.

Τι χαρτιά συμπληρώνω για την εκχώρηση της απαίτησης;

Με την εισαγωγή του οχήματος στο συνεργείο μας, ο υπεύθυνος ζημιών σας δίνει κάποια έντυπα ανάθεσης που θα συμπληρώσετε και θα υπογράψετε για να μπορούμε να ξεκινήσουμε τη διαδικασία επικοινωνίας με την ασφαλιστική εταιρία για λογαριασμό σας. Εσείς απλά, θα παραλάβετε το αυτοκίνητο σας όταν είναι έτοιμο.

Μπορώ να επισκευάσω το αυτοκίνητο μου και να αποζημιωθώ μόνος μου από την ασφαλιστική εταιρία;

Η εταιρία μας λειτουργεί με πολύ ευέλικτο τρόπο. Μπορούμε να συμφωνήσουμε με την ασφαλιστική εταιρία το ύψος της ζημιάς και να ετοιμάσουμε όλα τα χαρτιά που απαιτούνται για αποζημιωθείτε μόνος σας. Επίσης μπορούμε να επικοινωνήσουμε με τον ασφαλιστικό σας πράκτορα εφόσον απαιτηθούν επιπλέον στοιχεία. Στόχος μας είναι να μην ταλαιπωρήσουμε εσάς.

Τι γίνεται στην περίπτωση που δεν εμπλέκεται ασφαλιστική εταιρία;

Επικοινωνείτε με τον υπέυθυνο του φανοποιείου μας για να ορίσετε ένα ραντεβού να εκτιμήσει την επισκευή που θέλετε να γίνει στο όχημα σας. Εμείς ετοιμάζουμε την προσφορά και σας τη στέλνουμε μέσω e-mail. Στην περίπτωση μικροβαφής ή αφαίρεση γρατζουνιάς μπορείτε να περιμένετε στο σαλόνι μας πίνοντας καφέ και θα φύγετε μετά από λίγη ώρα.  Οι τιμές μας είναι ανταγωνιστικές και η ποιότητα είναι στόχος της εταιρίας μας.

Με ποιες ασφαλιστικές συνεργάζεται η episkevi-zimias.gr;

Το συνεργείο μας συνεργάζεται με τις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες. Στην περίπτωση που θέλετε να ενημερωθείτε συγκεκριμένα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω e-mail ή τηλεφωνικά με το τμήμα ζημιών.

Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του Συνεργείου;

Το καθημερινό ωράριο λειτουργίας είναι καθημερινά από τις 08:00 μέχρι τις 16:00. Το τηλεφωνικό κέντρο 801 700 78 25 εξυπηρετεί από τις 08:00 έως 22:00 όλες τις ημέρες της εβδομάδας.

Ποιοι οι τρόποι πληρωμής (στην περίπτωση που πληρώνει ο πελάτης);

Οι τρόποι πληρωμής είναι:

-μετρητά

-πιστωτικές κάρτες (πρόγραμμα μέχρι 3 άτοκων δόσεων)

 

Για οτιδήποτε άλλο σας απασχολεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να σας λύσουμε όλες τις απορίες σχετικά με τα θέματα ζημιών ή ότι άλλο σχετικά με το αυτοκίνητο σας.

Αφήστε τα δύσκολα πάνω μας

Όλες μας οι υπηρεσίες είναι πιστοποιημένες με πρότυπο ISO 9001:2008 από το φορέα TUV InterCert GmbH Γερμανίας.